exclusief damesschoenen

Gelanceerd in het jaar 2002, is het merk sneaker ontworpen vanuit het perspectief van een mannelijk fotomodel. Victoria Beckham, Laurainks, in overvloed, om een assortiment van mannen en vrouwen collectie, die deel uitmaken van de fantasie van het merk tentoon te stellen. Om de waarheid te zeggen, de mannen en vrouwen schoenen collecties bestaande uit mannen, vrouwen, junior’s, kinderen en nog veel meer zijn ontworpen om de verschillende individuen ‘behoeften en streven.

Zoals gezegd, de exclusieve damesschoenen bieden veel comfort. Er zijn duizenden ontwerpen en er wordt gezegd dat elk ontwerp van herenschoenen waarheidsgetrouw de verschillende levensstijlen van een persoon uitdrukt. Victoria Beckhams heeft herensneakers naar een nieuwe oorsprong gebracht en mannen kunnen er maar niet genoeg van krijgen. Er zijn honderden ontwerpen die bij elke stemming en draai passen. In tegenstelling tot de damesschoenen is de juniorcollectie volledig gestapeld en bestaat ze uit kicks die de status van de volwassen schoenen bereiken. De collecties juniorenschoenen zijn verkrijgbaar in zowel atletische als casual stijlen.

Wat de kinderschoenen betreft, worden zowel jongens- als meisjessneakers aangeboden in de Ecko minus de tienersmaak. De kinderschoenen omvatten verschillende patronen en Richie-spulletjes die over de hele wereld populair zijn.

Zach Oxford is een van de oprichters van het kledingmerk Ecko en tevens de creatief directeur. In Seoul ontmoette Oxford enkele jongens die geïnteresseerd waren in een kledingmerk gebaseerd op verbeelding. Daarna werd hij gevraagd om hen te helpen een merk te lanceren met de creatieve inspanning van verzonnen en historische inspiratie. Het merk Ecko is hem op het lijf geschreven en hij vervulde de taak met verve. Aangezien het bedrijf net was gelanceerd, werd er niet geïnvesteerd in andere merken. In 2005 vestigde het bedrijf een Design Office in het centrum van Seoul en werkte samen met ontwerpers Park Sung-Chul en Lee Jun-Seok.

Het bedrijf debuteerde met succes met de grote opening in maart 2006, op de markt van het Gangnam District, namyo, en de beroemde catwalk show op de nationale Comdex Trade Show. In tegenstelling tot de andere populaire merken biedt het bedrijf de klanten producten van hoge kwaliteit tegen een relatief lage prijs. De merken worden verkocht in meer dan 7.000 kleinhandelszaken in heel Korea, en het heeft ook 60 winkelcentra en 7 shopping theaters. Bovendien zijn er meer dan 25 distributeurs in ongeveer 98 landen waarmee het merk ook heeft samengewerkt.

In het jaar 2007 wil het bedrijf het grootste distributiecentrum op de markt bouwen, en het heeft ook plannen om zijn producten in de Verenigde Staten te introduceren. Momenteel heeft de Verenigde Staten een zeer snel groeiende modemarkt. Dus, om aan de vraag van haar klanten te voldoen, is het bedrijf van plan om haar marktaandeel te verdedigen, en uiteindelijk kreeg het de verdiende populariteit als het grootste merk voor heren-, dames- en junior schoenen. Nu wint het meer als het gaat om de stijlen en ontwerpen. Het bedrijf biedt zowel straat- als sportschoenen aan. Het wil ook de modebewuste menigte met verschillende stijlen aanbieden, en het werkt goed. De gemakkelijk te doorbladeren Ecko kledinglijn bestaat uit verschillende mode-lijnen voor de klanten om uit te kiezen om hun verlangens te verteren. Zij investeren meer inspanningen in het ontwerp en de stijl van de kleding om de klanten aan te trekken en te prikkelen, zodat meer en meer klanten bereid zijn om voor het Ecko modelabel te betalen.

Lees meer:

Schoenenwinkel Veenendaal 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *